Six Dreams Losing Well
S1, E4: The team members of Bilbao, including Iñaki, wrestle with challenges; Andrés meets with the Mexican national coach about the World Cup; a tough game against Barcelona finds Amaia trying to stay calm; Messi threatens Saul's Champions League dream.