Lovebirds
S4, E13: Jonah and Amy's first Valentine's Day together gets derailed when Dina brings her birds to work, which also causes trouble for Garrett; Cheyenne gives Marcus a tattoo; Glenn makes videos for his daughter to watch while he's at work.