S1, E2: In Midtown Miami, a naked man's rampage at a gym spills onto the streets; in Houston, a nude intruder leaves behind a chilling message; a naked prowler keeps a Georgia community on edge.; in Ohio, a topless woman leads police on a high-speed chase.