Ř9, D4: Gang dělá vše pro to, aby se mu vrátily investice do pochybných plánů tím, že své ztráty přehazuje na vojáka Bena, a zároveň se snaží vyhnout tomu, aby byl znovu podveden tím, kdo tahá za nitky.