Devious Maids Making Your Bed
S1, E4: The arrival of Genevieve's brother complicates matters for Zoila; Rosie vows to help Spence with his marriage; Alejandro allows Carmen to be a guest at a party he's hosting; Marisol offers to work at a fundraiser at the Powell house.