The Apothecary Diaries Maomao
S1, E1: Maomao, a pharmacist in the red-light district, is abducted and enslaved at the emperor's palace. Hearing rumors of a "curse" killing the emperor's heirs, her curiosity propels her to investigate. Driven by her insatiable curiosity and expertise in medicine and poison, Maomao decides to take action.