Marco Polo
S5, E8: Friends and family gather at the Sopranos' for a not-so-surprise 75th birthday party for Carmela's father, Hugh. Meanwhile, Johnny Sack shows off his new wheels, Phil Leotardo pulls into Pussy's old place for some auto repairs, and Tony B. considers accepting a familiar job on the side.