Glee Mash-Up
S1, E8: Inspired by the students, Will composes a mash-up for a very special occasion. Meanwhile, in a shocking reversal of roles, McKinley High's cool kids are dethroned in an "icy" fashion, and Sue shows off her softer side. Musical performances include "Bust a Move", "Thong Song", "Sweet Caroline" and "I Could Have Danced All Night".