A Private Affair Maškarní večírek
S1, E4: After detaining the killer it seems that Marina will be forced to give up her dream of becoming a cop, but thanks to Castaño the case is reopened; Together they conclude that the killer is still on the loose and the cops propose a plan to catch him.