S1, E12: When the Glee Club is left out of the yearbook because of budget cuts, everyone seems to be relieved that they won't have to suffer the ridicule of years past. Everyone except Rachel, that is, who wants her legacy cemented in print. Meanwhile, Quinn makes it her mission to be in the Cheerios yearbook photo, and Will and Terri's relationship is shaken to its core. Musical performances include "Jump" and "Smile".