True Blood May Be the Last Time
S7, E7: Eric, Pam and Mr. Gus close in on Sarah in Dallas. Adilyn and Wade find a temporary haven, and unexpected hospitality. Refusing to accept the inevitable, a desperate Sookie turns to the witch doctor Dr. Ludwig for information about her bloodline, and summons her faerie grandfather, Niall, in search of a miracle. Bill recalls the inexorable forces that led him to his marriage 170 years earlier. Hoyt returns, with girlfriend Brigette in tow, to pick up the pieces in Bon Temps. Sam faces a difficult quandary.