Arifureta: From Commonplace to World's Strongest Memories From the Bottom of the Sea
S2, E5: Hajime and his party depart the city of Erisen to head towards the Sunken Ruins of Melusine; they solve multiple puzzles to reach the labyrinth, and are confronted by a mysterious illusion.