24 Midnight - 1:00 A.M.
S1, E1: In first episode of 24, Jack Bauer is called into work at the Counter Terrorist Unit, where he learns that an assassination attempt will be made on presidential candidate David Palmer. Meanwhile, Jack's daughter Kimberly sneaks out of the house and his wife Teri sets out to find her.