Last Man Standing Mike Hires Chuck
S4, E13: When an Outdoor Man billboard is vandalized, Mike wants to hire his neighbor Chuck's security company to protect it. But Vanessa doesn't want to mix business with friendship since she's counting on a teaching recommendation from Chuck's wife, Carol. Meanwhile, Eve benefits from Mandy's philosophical decision to not take credit for doing household chores.