Ř2, D9: Andre učiní Spencerovi překvapivou nabídku. Ricky zvažuje, kde zanechá svůj odkaz. Vernon se urputněji snaží dostat zpátky na hřiště. Charles se kvůli svému pracovnímu nasazení pohádá s Julií.