Mimozemský oblek, druhá část
Ř1, D9: Když Spider-Man odhalí další znepokojivou změnu ve svém chování, vyhledá pomoc doktora Curta Connorse, který převlek prozkoumá a zjistí, že je to symbiont. Spider-Man pak využije síly symbionta, aby našel stopy v Eddieho bytě, kde však narazí na Shockera, kterého Kingpin poslal, aby zničil důkazy z místa nehody. Když si Spider-Man vzpomene, jak symbiont zeslábl, když na něj předtím zaútočili sonickým blasterem, uvědomí si, že je obzvlášť citlivý na hlasité zvuky. Použije kostelní zvony, aby symbionta oslabil, ten se od Petera oddělí a odplazí se pryč.