Mimozemský oblek, třetí část
Ř1, D10: Spider-Man se vrátil ke svému starému obleku. Brzy poté narazil na Rhina a Shockera. Zatímco Rhina Spider-Man lehce porazil, Shocker nad ním měl navrch. Objevil se však neznámý „spojenec“ a sám oba zločince porazil. Novým „spojencem“ je Eddie Brock, který sám sebe odkryl jako Venoma.