True Blood Mine
S1, E3: Foiled in their attempt to 'glamour' Sookie, vampires Malcolm, Liam and Diane make a hasty retreat after Bill lays claim to the waitress. At Merlotte's, Sam seeks a short-term remedy to his long-term loneliness, while Tara seeks respite from her mother's alcohol-fueled rage. Spurned by Dawn for lack of performance, Jason turns to Lafayette, Merlotte's short-order cook, for help with his problem.