Twin Peaks Miss Twin Peaks
S2, E21: Truman and Cooper uncover part of the secret of the Black Lodge; Cooper helps Annie prepare for the beauty pageant; Leo helps Major Briggs escape from Earle; Catherine continues to try to open the black box; Windom Earle crashes the beauty contest.