Found Missing While Undocumented
S1, E5: The M&A team mobilizes to trace the last steps of 21-year-old Satcha Moncado before she disappeared, knowing her undocumented status makes her more vulnerable; their search uncovers a greater threat that nearly claims the life of one of their own.