Emerald City Mistress - New - Mistress
S1, E3: After a close call, Dorothy and Lucas learn the Wizard has sent his guards to kill her. In Emerald City, the Wizard seeks advisement from his counsel as he begins to lose control and the witches begin to show their power. Meanwhile, Tip and Jack venture to the City of Ev to find a cure following a life-changing revelation.