Ř1, D2: Miranda udělá chybu, když si vyjde s mužem, který je posedlý modelkami; Samantha se rozhodne chodit s "lovcem modelek" a nechá se natočit při sexu; Carrie zkoumá otázku: „Jakou velkou moc mají krásní lidé?“