Přestávka Moje krásná Gretchen / Speedy, sotva jsme tě znali
Ř1, D6: V této dvoudílné epizodě plánuje ředitel Prickly přesunout Gretchen do školy pro nadané, protože dosáhla výjimečně dobrých výsledků v testu, ale ona se obává, že by už nemusela vidět své přátele. Třídní křeček Speedy zemře, a tak se děti rozhodnou uspořádat pohřeb, který však nedopadne podle očekávání.