Ř3, D4: Když Lenin nevlastní bratr Nate navštíví Lenu a její rodiče, Lena se ho snaží přimět k omluvě za to, jak před dvěma lety její matku urazil. Mezitím Cole pozve Callie, Judea a Connora na LGBTQ ples.