Heaven Official's Blessing Mountain-Locked Ming Guang
S1, E2: Xie Lian discovers the Ming Guang temple, which supposedly doesn't exist, and finds the 17 brides; when the ghost groom arrives, he's able to change his appearance and hide among the brides.