Ř8, D9: Timovi se nelíbí, že Al hraje v televizním filmu s Morgan Fairchildovou. Mark se mezitím snaží získat si přízeň nejkrásnější dívky z jejich třídy tím, že jí naslouchá, když mluví o svých problémech.