Family Guy Mr. Saturday Knight
S3, E9: When Peter’s boss dies, the Happy-Go-Lucky Toy Factory is destroyed in order to make way for the Happy-Go-Lucky Terminal Disease Institute. Out of a job, Peter decides to follow his life-long dream of becoming a knight with the traveling Renaissance Fair, but when he is caught in a compromising position with the infamous Black Knight’s wench, Maid Madeline, he must defend his family’s reputation in an old-fashioned duel.