Takoví normální Američané Mrtvá ruka
Ř6, D1: V premiéře 6. řady seriálu Takoví normální Američané: Píše se podzim roku 1987. Zatímco na pozadí se rýsuje světový summit o kontrole zbrojení, Elizabeth je dotlačena na hranice svých možností jako nikdy předtím. Philip se mezitím usadil ve vedení rostoucí cestovní kanceláře – dokud jej nečekaný návštěvník nekonfrontuje se znepokojivým požadavkem.