S4, E1: Alicia goes on the offensive when Zach is targeted by an overzealous state trooper. Meanwhile, after her estranged husband tracked her down in last season's finale, Kalinda decides to stand her ground rather than continue hiding, and Diane and Will delve into the firm's financial problems.