Why Women Kill Murder Means Never Having to Say You're Sorry
S1, E1: Beth Ann's life as a doting housewife is upended when she learns of her husband Rob's infidelity; socialite Simone is blindsided by her husband Karl's devastating secret; high-powered lawyer Taylor has an open marriage with husband Eli.