Cabin in the Woods Murder on Mt. Baldy
S1, E2: Tragedy strikes a mountain community when a beloved resident, 71-year-old Jack Irwin, disappears without a trace; strange crimes and a compelling wiretap operation plague the old cabin where Jack used to live.