Scrubs My House
S6, E4: In an episode mocking House, Dr. Cox solves three medical mysteries. JD's plan to be the best boyfriend ever so Kim will stay backfires. When Elliot starts her new job, Dr. Kelso gives her the silent treatment, and she gets mad at Turk for not caring as much as Kelso. Carla isn't ready to leave the hospital and blames her crying on the woman sharing her room.