S1, E8: J.D. (Zach Braff) and Turk (Donald Faison) become reluctant heroes when they sneak off to a strip bar for lunch and instead save the life of a protester in front of TV cameras -- and the crafty Dr. Kelso (Ken Jenkins) wastes no time in exploiting their "salt-and-pepper" images in an ad campaign to tout the hospital's diversity. Elsewhere, J.D. risks Dr. Cox's (John C. McGinley) considerable wrath when he insists that his mentor complete his evaluation form. Meanwhile Elliot (Sarah Chalke) feels slighted by Carla (Judy Reyes).