Myslela jsem, že budeš mít větší radost
Ř4, D5: Hope je vystopována jediným člověkem, který by jí mohl pomoci: Rebekou Mikaelsonovou. Rebeka se obává, jakou cestu si Hope zvolí, a dělá, co může, aby se k ní dostala. Kaleb mezitím požádá Cleo o radu.