Ř1, D3: Stuart má nadějné první rande s Annie, zaměstnankyní studia jógy, ale nakonec se úplně pomátne. Jessica je naštvaná na svou sokyni Amelii, jež dostala velkou roli ve filmu. Požaduje, aby jí agent Glenn okamžitě dohodil konkurz.