Národní park Petrified Forest
Ř1, D2: V této epizodě seriálu Nature Boom Time se společně s Charliem, Kirbym a Patrickem vydejte na dobrodružnou cestu do národního parku Petrified Forest. Dozvíte se zajímavá fakta o zkamenělém dřevě, například to, jak zkamenělo a proč je roztroušeno ve východní Arizoně.