Národní park Sequoia
Ř1, D4: V této epizodě seriálu Nature Boom Time Kirby vyleze na vrchol obří sekvoje a stráví tam noc! Sleduj ji a zjisti, jak vědci používají speciální vybavení k lezení na stromy, a navíc se dozvíš zábavná fakta o obřích sekvojích.