Ř4, D11: Série tornád, která zasáhla okres Camden, není Earlovou největší starostí, když přijde o svůj seznam. Mezitím divoká jízda na lodi způsobí, že si Randy myslí, že je neporazitelný, a přemýšlí, jak by měl svou nově nabytou moc využít. Jinde se Joy a Darnell hádají, kdo je ve vztahu chytřejší, a Catalina s Patty prožívají náboženské probuzení.