Mysteries of the Deep Nazi Toxic Hell Sub
S1, E2: A sunken Nazi submarine packed with toxic cargo is a ticking time bomb that could put the whole world at risk; Jeremy Wade reveals the sub's top-secret mission it was on when it sank and how experts keep it from sparking a global catastrophe.