S3, E24: In the explosive third season finale, the girls are all seeing red as they attempt to put an end to the game. Spencer is back home and presenting a good front, but Aria, Hanna and Emily are not so sure their friend is fully back after seeing how fragile she was just a day or so before. Unfortunately the girls don't have much time to ponder Spencer's health as shocking revelations are brought to the forefront. With so much happening and new information being uncovered, will the girls be ready for what is waiting for them?