Need to Know
S1, E8: When the President approves Henry's reactivation into the NSA, he lies to Elizabeth about his continued involvement in the spy game. Meanwhile, Matt and Daisy's antagonism toward one another begins to affect the entire office. Anna Wood guest stars.