World Trigger Neighbor and Trion Soldier
S1, E2: Border sees the Neighbor Yuma as an enemy… but Osamu is unable to view him as someone with hostile intentions, and trust begins to bloom between the two boys. Osamu finds himself caught between his own thoughts and the rules of the organization he belongs to, Border.