S1, E8: In a flashback, Mort escapes with friend Mark (Bradley Whitford) to a cross-dressing retreat in the woods, and becomes captivated with a very accepting woman named Connie (Michaela Watkins). Left alone after canceling her Bat Mitzvah, 13-year-old Ali finds trouble with an older man at the beach.