S5, E5: Lincoln becomes frustrated as he tries to understand what really happened to Michael. C-Note has a new escape plan, but fears it will not be executed quickly enough, as Cyclops is trailing closely behind. Meanwhile, Sara struggles with the idea that Michael may be alive.