Status: Nežádoucí Nepřítel mého nepřítele
Ř5, D6: Michael musí pomoci CIA získat zbraň od násilnického srbského davu. V rámci plánu se Sam vydává v přestrojení za dealera heroinu, ale když CIA s jeho metodami nesouhlasí, zůstane Sam na holičkách. V hlavní roli hostující Lauren Stamile.