Ř5, D20: Napětí mezi Evanem a Eddiem je velké, protože Evanovi kamarádi jsou na větvi z toho, jak je Eddie v pohodě, když s nimi začne trávit čas, a Evan si připadá jako totální šprt. Louis a Jessica jsou přesvědčení, že babičku podvádí internetový lothario z Chile.