S2, E19: When Veronica takes the apparently easy case of finding the person who maliciously ran over a senior's dog she uncovers some startling facts. Meanwhile she is so desperate for a geek's help breaking into the principal's office that she persuades Mac (recurring guest star TINA MAJORINO) to go to the prom with him. Also Jackie catches Veronica off guard when she asks for her help getting a job at the coffee place.