New Guys
S9, E1: Jim and Dwight are thrown off balance by the arrival of two young employees that the others dub "the new Jim" and "Dwight, Jr." Andy comes back from Outward Bound leadership training with a desire for vengeance on Nellie. Will Oscar adopt Angela's cat? Kevin saves a turtle.