New Kid In School
S1, E14: When "Jake Ryan," a famous TV actor, enrolls in Miley's school and reaps the benefits of all the preferential treatment, Miley reconsiders whether or not to keep her secret as Hannah Montana. Jackson borrows Robby's car and accidentally puts a scratch on it, unaware that Robby has accidentally done more damage than that to Jackson's own vehicle.