Next Day
S1, E2: Frances rushes to intercept Robert before he tells the kids that she’s divorcing him. Everyone gathers at the hospital to support Diane as she waits for news on Nick’s condition. In the midst of the chaos, Frances considers finally signing a lease to open her long-planned art gallery.